ΚΤΕΟ και στις αυλές των μεγάλων συνεργείων αυτοκινήτων με το νέο νομοσχέδιο

Με το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τις επιβατικές μεταφορές, που ήδη έχει προωθηθεί στην ολομέλεια της βουλής για συζήτηση, επιχειρείται μία ακόμα σημαντική αλλαγή στο καθεστώς ίδρυσης των ιδιωτικών ΚΤΕΟ.

Με τον νόμο 2963 του 2001 που ισχύει μέχρι σήμερα, «τα δεν μπορούν να συστεγάζονται με επιχειρήσεις συναφούς δραστηριότητας και ιδίως συνεργεία επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, εταιριών εισαγωγής και εμπορίας αυτοκινήτων και λοιπές εγκαταστάσεις αυτών, καθώς και με εγκαταστάσεις επιχειρήσεων οδικής βοήθειας». (άρθρο 34, παράγραφος 4)

Με το νέο νομοσχέδιο, η παραπάνω παράγραφος αντικαθίσταται από την εξής:

«Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ (ΙΚΤΕΟ) δεν μπορούν να συστεγάζονται με συνεργεία επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μοτοποδηλάτων, με εταιρίες εισαγωγής και εμπορίας αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, μοτοποδηλάτων και ανταλλακτικών αυτών, με εγκαταστάσεις επιχειρήσεων οδικής βοήθειας, καθώς και με γραφεία μηχανολόγων ή και ηλεκτρολόγων μηχανικών. Αν σε οικόπεδο ή γήπεδο χρησιμοποιείται ένα τμήμα αυτού για την εγκατάσταση ή λειτουργία ΙΚΤΕΟ, σύμφωνα με τις απαιτήσεις αρτιότητας για την συγκεκριμένη περιοχή, η ανωτέρω απαγόρευση ισχύει για το τμήμα του οικοπέδου ή γηπέδου που χρησιμοποιείται για την εγκατάσταση και λειτουργία του ΙΚΤΕΟ».

Βλέπουμε ότι η επιχειρούμενη αλλαγή 1) απαλοίφει τον όρο «επιχειρήσεις συναφούς δραστηριότητας» ο οποίος πράγματι είναι ασαφής και δίδει περιθώρια ερμηνείας κατά το δοκούν 2) προσθέτει στις επιχειρήσεις με τις οποίες απαγορεύεται η συστέγαση τα γραφεία μηχανικών (εδώ κάτι θα έχει στο μυαλό του ο νομοθέτης) και 3) επιτρέπει στον ιδιοκτήτη ή ενοικιαστή ενός μεγάλου οικοπέδου να έχει σε ένα τμήμα του τις εγκαταστάσεις ενός μεγάλου συνεργείου αυτοκινήτων και σε ένα άλλο τμήμα τις εγκαταστάσεις ενός ιδιωτικού ΚΤΕΟ, αρκεί ο χώρος που καταλαμβάνει το ΚΤΕΟ να είναι ο ελάχιστος απαραίτητος.

Κάνετε λοιπόν τον έλεγχο στο ΚΤΕΟ, περνάτε από το συνεργείο να φτιάξετε τις βλάβες ή τις ελλείψεις που εντοπίστηκαν και επιστρέφετε στο ΚΤΕΟ για επανέλεγχο. Ή και το αντίστροφο. Πηγαίνετε στο συνεργείο πρώτα, φτιάχνετε ότι σας πούν οι εκεί τεχνικοί και μετά πηγαίνετε στο ΚΤΕΟ για έναν τυπικό έλεγχο, με εξασφαλισμένο το θετικό αποτέλεσμα εννοείται.

Όλα σε ένα και σε όφελος των μεγάλων επιχειρήσεων πάντα γιατί όφελος για τον πολίτη δεν μπορούμε να ανακαλύψουμε στην συγκεκριμένη διάταξη.

Ούτε βέβαια ότι η συγκεκριμένη διάταξη κινείται στην κατεύθυνση για πιο αξιόπιστο και αντικειμενικό τεχνικό έλεγχο, μπορεί να ισχυριστεί κάποιος.

Επισκέψεις 538

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *