Αυξημένες οι πωλήσεις Ι.Χ. το 2016

Η αγάπη του Ελληνα για το αυτοκίνητο, η προσπάθεια των αυτοκινητοβιομηχανιών να διατηρήσουν το μερίδιό τους στην και η ενίσχυση των εταιρικών πωλήσεων είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που κράτησαν ζωντανή την του αυτοκινήτου το 2016.

Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι ο συνολικός όγκος των πωλήσεων των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκε κατά 4,1%, σε σχέση με το 2015. Το κοντέρ των πωλήσεων έδειξε 78.899 μονάδες, ενώ το 2015 είχε σταματήσει στις 75.805 μονάδες.

Πρώτη έκοψε το νήμα η Toyota. Πούλησε 9.502 αυτοκίνητα και κατέκτησε το 12% από τη συνολική πίτα της αγοράς. Η αύξηση έφθασε στο 7,2%, σε σχέση με το 2015. Ολα τα μοντέλα της παρουσίασαν ανοδικές τάσεις. Η δεύτερη θέση ανήκει στη Nissan. Τοποθέτησε πινακίδες σε 7.291 αυτοκίνητα, ποσοστό 9,2%.

Αύξηση πωλήσεων 12%. Τα Qashqai, Micra, Pulsar και Juke την οδήγησαν στην επιτυχία. Την τριάδα στην ελληνική αγορά κλείνει η Opel. Διέθεσε 7.056 αυτοκίνητα και κατέλαβε το 8,9% της αγοράς. Αύξηση πωλήσεων 16,9%.
 
Η επιτυχία της οφείλεται κυρίως στα δημοφιλή Corsa και Astra. Η Volkswagen κατατάχθηκε στην τέταρτη θέση με 6.430 πωλήσεις και μερίδιο 8,1%. Ο όγκος των πωλήσεών της μειώθηκε κατά 5,2%.

Η πέμπτη θέση ανήκει στην Peugeot. Πούλησε 5.583 αυτοκίνητα και απέσπασε το 7,1% της αγοράς. Η γαλλική φίρμα αύξησε τον όγκο των πωλήσεών της κατά 15%. Σημείωσε αύξηση πωλήσεων στη λιανική και στις εταιρικές πωλήσεις. Τα 108, 208, 308, 2008 κατέκτησαν τις πρώτες θέσεις στην αγορά.

Η Fiat είδε τον όγκο της να μεγαλώνει κατά 33,8%, λόγω της επιτυχίας των 500, Panda και Tipo. Πούλησε 4.888 αυτοκίνητα, ποσοστό 6,2%. Η Mercedes κατέκτησε την έβδομη θέση και πήρε την «αρχηγία» στην premium κατηγορία. Διέθεσε 4.434 ακριβά αυτοκίνητα, ποσοστό 5,6%.

Αύξηση πωλήσεων 23,7%. Η Suzuki διέθεσε 4.137 αυτοκίνητα και κατατάχθηκε στην όγδοη θέση. Ποσοστό 5,2%, αύξηση πωλήσεων 2,3%.

Η BMW

Πολύ καλή είναι και η επίδοση της BMW. Κατέγραψε αύξηση των πωλήσεων 28,2%, καταλαμβάνοντας την ένατη θέση. Διέθεσε 3.845 πολυτελή αυτοκίνητα υψηλής αξίας, ποσοστό 4,9%, δεύτερη στην premium κατηγορία. Στις επόμενες θέσεις: Citroen 3.782 πωλήσεις, -2,2%, Ford 3.736, + 5,2%, Renault 3.023, +8,4%. Audi 2.618, – 1,9%. Seat 1.780, + 9,7%. Mini 1.585, + 22,5%. Volvo 1.458, – 32,1%. Skoda 1.429, – 36,1%. Hyundai 1.090, – 64,5%.

H Jeep γιορτάζει τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων στην ελληνική αγορά, καθώς άγγιξε το 43,5%. Πούλησε 900 αυτοκίνητα. Σχετικά με την πορεία των πωλήσεων, ο Ανδρέας Σουλουτζιδάκης, γενικός διευθυντής της Lancia Jeep Hellas, δήλωσε στη Realnews: «Εκτιμώ ότι το 2017 θα ενισχυθεί η ανοδική τάση στις πωλήσεις γιατί υπάρχουν πραγματικές ανάγκες στους καταναλωτές και θα αξιοποιηθούν οι πολύ αξιόλογες προτάσεις. Θέλω να ευχαριστήσω τους φανατικούς φίλους της Jeep για την πρωτοφανή εκτόξευση των πωλήσεων του Renegade. Τους περιμένουμε στην Αράχωβα στην πίστα μας».

 

Σπύρος Ρέκκας για το real

Επισκέψεις 18

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *