Επτά μήνες αναμονής για την έκδοση της βασικής απόφασης σχετικά με τον τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ

Στα τέλη Μαΐου του 2018, δηλαδή 7 μήνες πριν, στελέχη της Διεύθυνσης Τεχνικού Ελέγχου και Εγκαταστάσεων Εξυπηρέτησης Οχημάτων του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ετοίμασαν ένα σχέδιο απόφασης για τον καθορισμό του τρόπου, της διαδικασίας και πιστοποίησης της διενέργειας του Τεχνικού Ελέγχου (περιοδικού, έκτακτου και εκούσιου) οχημάτων σε Δημόσια και Ιδιωτικά ΚΤΕΟ.

Το σχέδιο αυτό γνωστοποιήθηκε και στους συλλόγους ιδιωτικών ΚΤΕΟ ώστε να υποβληθούν παρατηρήσεις και προτάσεις.

Όσες επιμέρους αντιρρήσεις και επιφυλάξεις να είχε κάποιος, ήταν κοινή πεποίθηση στον χώρο των ΚΤΕΟ ότι αν εφαρμόζονταν αυτό το σχέδιο απόφασης πολλά πράγματα σχετικά με τον τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ θα έμπαιναν σε μια ορθολογική σειρά.

Η «βίβλος» του τεχνικού ελέγχου στα ΚΤΕΟ

Επρόκειτο για μια φιλόδοξη και σημαντική δουλειά, η οποία καθόριζε με συγκεκριμένο τρόπο διαδικασίες και ξεκαθάριζε αρκετά «μαύρα» σημεία που αφορούσαν τον τεχνικό έλεγχο στα ΚΤΕΟ. Αντικαθιστούσε έτσι, όχι μόνο την απόφαση 44800/123/1985 (Β΄ 781) η οποία τώρα ισχύει για τον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων αλλά και μια σειρά επί μέρους αποφάσεων, που είχαν εκδοθεί στο παρελθόν και οι οποίες μερικές φορές είτε ήταν αντιφατικές είτε ελλιπείς. Επρόκειτο στην ουσία για την «βίβλο» του τεχνικού ελέγχου στα ΚΤΕΟ.

Μεταξύ των θεμάτων που αποσαφηνίζονταν και έμπαιναν σε λογική σειρά, ήταν και το θέμα της αντιμετώπισης των «γυρισμένων» χιλιομετρητών κατά τον έλεγχο στα ΚΤΕΟ.

Μυστηριωδώς όμως αυτό το σχέδιο απόφασης δεν έχει ακόμα μετατραπεί σε απόφαση και παραμένει σε κάποια γραφεία. Υπέστη περαιτέρω επεξεργασίες; Αποσύρθηκε οριστικά; Περιμένει την υπογραφή του υπουργού; Πολλές εικασίες μπορεί να κάνει κάποιος αλλά η πιο κοντινή στην πραγματικότητα άποψη, είναι μάλλον η έλλειψη πολιτικής βούλησης για την υπογραφή της απόφασης.

τεχνικός έλεγχος ΚΤΕΟ

Ευελπιστεί ο κόσμος των ΚΤΕΟ, αυτή η πολιτική βούληση να εκδηλωθεί το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα και η απόφαση αυτή να εκδοθεί, έτσι ώστε μεταξύ άλλων θετικών συνεπειών, να λύσει και τα χέρια των ελεγκτών στην εφαρμογή του τεχνικού ελέγχου.

Επισκέψεις 258

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *