Η ιταλική έρευνα κάνει τα στραβά μάτια στη FIAT Chrysler, λέει το Reuters

Μια αναφορά από το ιταλικό υπουργείο Μεταφορών αποκάλυψε ότι επετράπη στη Fiat Chrysler Automobiles να παρακάμψει μια σειρά σημαντικών δοκιμών που αποτελούσαν μέρος της εθνικής έρευνας για τη χειραγώγηση ρύπων.

Η αναφορά που αναλύεται από το Reuters περιλαμβάνει μια σειρά από διαφορετικά τεστ για τη διακρίβωση χρήσης παράνομου λογισμικού στα μοτέρ, στην οποία όμως συμμορφώθηκαν οι Volkswagen, Opel, BMW, Ford και Mercedes-Benz.

Ωστόσο, για τα ντίζελ Jeep Cherokee 2.0, Alfa Romeo Giulietta 1.6 και Lancia Ypsilon 1.3 που δοκιμάστηκαν, τα αποτελέσματα από τη φάση των μετρήσεων στο δρόμο και σε μια ανεστραμμένη εκδοχή των εργαστηριακών μετρήσεων «NEDC» της ΕΕ έχουν παραληφθεί. Επιπρόσθετα, σε αυτά τα τρία μοντέλα της FCA, καθώς και σε άλλα τέσσερα, λείπουν στοιχεία από το τεστ «Artemis», που έχει σχεδιαστεί για να προσαρμόζει την εργαστηριακή τυποποίηση της ΕΕ προκειμένου να αντικατοπτρίζει τα διαφορετικά οδηγικά στιλ στην πόλη.

Και για τις τρεις αυτές δοκιμές-κλειδιά που παρακάμφθηκαν ενώ έχουν σχεδιαστεί για να ανακαλύπτουν την ύπαρξη συσκευών χειραγώγησης των ρύπων δεν δόθηκε καμία εξήγηση για την παράλειψή τους και γιατί τα μοντέλα της FCA δεν υποβλήθηκαν σε αυτές.

Κατά τη διενέργεια γερμανικών και γαλλικών αντίστοιχων δοκιμών, τα αποτελέσματα για το επίμαχο μοντέλο Cherokee 2.0 έδειξαν ότι εξέπεμπε από 5,3 μέχρι 9,9 φορές πάνω από το νόμιμο όριο οξειδίων του αζώτου – NΟx. Επιπρόσθετα, δοκιμάζοντας το Fiat 500L που φορά τον ίδιο 1.600άρη κινητήρα ντίζελ με Alfa Romeo Giulietta, οι δοκιμές κατέδειξαν ότι το μοτέρ εξέπεμπε 5,6 φορές περισσότερα οξείδια του αζώτου από το νόμιμο όριο.

Σε ανακοίνωσή του, το ιταλικό υπουργείο Μεταφορών μέσω της εκπροσώπου του Luisa Gabbi, είπε ότι προσεχώς θα δώσει στη δημοσιότητα μια νέα έκδοση του εγγράφου που θα περιλαμβάνει πιο ολοκληρωμένα στοιχεία δοκιμών για τα μοντέλα της FCA, λέγοντας «δεν έχουν παραλειφθεί βασικές δοκιμές στην FCA».

[Πηγή Reuters

Πηγή: drive.gr

Επισκέψεις 38