Προς τροποποίηση η πρόσφατη απόφαση για τον έλεγχο υγραεριοκίνησης στα ΚΤΕΟ

Η πρόσφατη απόφαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, που αλλάζει βασικές παραμέτρους σχετικά με τον έλεγχο των οχημάτων τα οποία έχουν εγκατεστημένο σύστημα υγραεριοκίνησης, δεν μπορεί ακόμα να εφαρμοστεί, αλλά οδεύει και προς τροποποίηση.

Η βασική πρόθεση της απόφασης (ΦΕΚ 4856Β/2017) είναι να περάσει τον έλεγχο αυτών των οχημάτων σχεδόν αποκλειστικά στα και να τον απεμπλέξει από τους τεχνίτες αερίων καυσίμων, οι οποίοι μέχρι τώρα παρείχαν στους ιδιοκτήτες των οχημάτων την απαραίτητη υπεύθυνη δήλωση καλής λειτουργίας, πριν αυτό οδηγηθεί για τεχνικό έλεγχο στα .

Οι κωδικοί των ελλείψεων όμως, που πρέπει να υπάρχουν στο μηχανογραφικό σύστημα του Υπουργείου, ώστε να δηλώνονται οι ελλείψεις που εντοπίζονται στα ΚΤΕΟ, δεν έχουν ακόμα, μία μέρα πριν την εφαρμογή της νομοθεσίας, δημιουργηθεί. Αν υπολογίσουμε ότι, από την στιγμή που αυτοί δημιουργηθούν, θα χρειαστούν άλλες 10-15 ημέρες οι ιδιωτικές εταιρίες μηχανογράφησης, οι οποίες υποστηρίζουν τα ΚΤΕΟ, να τροποποιήσουν ανάλογα τα μηχανογραφικά τους συστήματα, τότε είναι αυτονόητο, ότι η εφαρμογή αυτής της νομοθεσίας, πρέπει να ανασταλεί για μικρό χρονικό διάστημα.

Επίσης, σύμφωνα με πληροφορίες μας, μπροστά στις αντιδράσεις, κάποιες από τις οποίες είναι λογικές, των συνεργείων που ασχολούνται με την εγκατάσταση συστημάτων υγραεριοκίνησης, οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου μεταφορών, έχουν ήδη επεξεργαστεί τροποποιητική εγκύκλιο, η οποία αναμένεται να υπογραφεί απο τον γενικό γραμματέα κ. Βούρδα.

Οι αντιρρήσεις των συνεργείων κυρίως είχαν να κάνουν με την προβλεπόμενη από την απόφαση, ανάγκη νέου αρχικού ελέγχου υγραεριοκίνησης, στην περίπτωση που αλλαχθούν ο πνεύμονας ή η ηλεκτρονική μονάδα του συστήματος.

Επισκέψεις 359

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *