Στην ηλεκτροκίνηση στρέφεται -και- η Κίνα

Σε μια προσπάθεια περιορισμού της ατμοσφαιρικής ρύπανσης στους δρόμους των μεγαλουπόλεων της Κίνας, η τοπική κυβέρνηση εκπόνησε ένα πλάνο το οποίο προβλέπει πως μέχρι το 2030 το 40% των οχημάτων που θα κυκλοφορούν θα είναι ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά και υδρογονοκίνητα.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Βιομηχανίας και Τεχνολογίας, οι ετήσιες πωλήσεις των «πράσινων» οχημάτων στην κινεζική επικράτεια πρόκειται να αυξηθούν από τις 330.000 του 2015 στα 15,2 εκατομμύρια το 2030.

Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα θέσουν ως προτεραιότητα την αντικατάσταση των συμβατικών αυτοκινήτων πόλης με ηλεκτροκίνητα, ενώ για τα μεγαλύτερων διαστάσεων τετράτροχα η λύση που πρόκειται να επιλεγεί είναι εκείνη των plug-in υβριδικών κινητήριων συνόλων.

Ανάλογη, ωστόσο, είναι η στρατηγική που θα ακολουθήσουν οι μεγαλύτεροι όμιλοι αυτοκινητοβιομηχανιών του πλανήτη σε μια προσπάθεια να εδραιώσουν την παρουσία τους στην κινεζική αγορά.

Ήδη o όμιλος Renault-Nissan έχει ανακοινώσει την εξέλιξη ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος που θα διατεθεί στην τοπική αγορά έναντι περίπου 8.000 δολαρίων, ενώ για τον ίδιο σκοπό το VW Group πρόκειται να συνεργαστεί με την Anhui Jianghuai Automobile.

Παράλληλα, η κινεζική κυβέρνηση θα αναπτύξει ένα δίκτυο φόρτισης που το 2030 θα μετρά περισσότερα από 80 εκατομμύρια σημεία, όταν σήμερα οι δημόσιοι σταθμοί φόρτισης φτάνουν μόλις τους 57.000.

Σε ό,τι αφορά τις εφαρμογές αυτόνομης οδήγησης, οι οποίες επιστρατεύονται ώστε να λυθεί το πρόβλημα των συχνών ατυχημάτων, στόχος της τοπικής κυβέρνησης είναι μέχρι το 2030 το 10% των οχημάτων που θα κυκλοφορούν στην κινεζική επικράτεια να έχουν τη δυνατότητα να κινούνται χωρίς την υποχρεωτική παρουσία οδηγού.

Πηγή: in.gr/auto

Επισκέψεις 28