Η ταχύτητα του σέρβις σημαντικότερος παράγοντας προσέλκυσης πελατών στα συνεργεία και όχι η χαμηλή τιμή

Όπως διαβάσαμε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η γρήγορη εξυπηρέτηση και η ταχύτητα του σέρβις αποτελούν σημαντικότερους παράγοντες για την επιλογή ενός συνεργείου και όχι η τελική τιμή.

«Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξαν οι περισσότερες αντιπροσωπείες της Ευρώπης και των ΗΠΑ που διέγνωσαν την τάση των οδηγών για γρήγορο σέρβις.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην πραγματοποιούν διαφημίσεις οι αντιπροσωπείες και τα μεγάλα συνεργεία διαφημίζοντας το κόστος των εργασιών, αλλά να επιδιώκουν τη διαφήμιση της γρήγορης και εγγυημένης εργασίας τους. Η νέα τάση των αντιπροσωπειών και των μεγάλων συνεργείων σε Ευρώπη και Ελλάδα είναι να δημιουργούν νέες γραμμές σέρβις, καθώς στοχεύουν περαιτέρω στη γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών που δεν θα ξεπερνάει τα 60 λεπτά, ενώ σημαντική είναι η πολιτική που ακολουθούν για διευρυμένο ωράριο λειτουργίας το Σάββατο, ώστε να ικανοποιήσει μεγάλο μέρος των οδηγών που αδυνατεί να πάει στα συνεργεία τις καθημερινές.

Επίσης ένα σημαντικό στοιχείο των μεγάλων συνεργείων με τη δυνατότητα πλυντηρίου είναι μετά το τέλος των εργασιών να γίνεται δωρεάν πλύσιμο του αυτοκινήτου.

Άλλωστε δεν πέρασε αρκετός καιρός που η Nissan στην Ελλάδα ανακοίνωσε ότι πλέον σε κάθε αυτοκίνητο θα υπάρχουν δύο μηχανικοί προκειμένου οι εργασίες να τελειώνουν γρηγορότερα, ενώ την ίδια τακτική γρήγορου σέρβις ακολουθούν αρκετές αντιπροσωπείες στη χώρα μας που λειτουργούν με ραντεβού και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Στόχος των αντιπροσωπειών είναι ο πελάτης να εξυπηρετείται μέσα σε λίγα λεπτά και να μένει στο συνεργείο ελάχιστη ώρα. Και όσοι το εφαρμόζουν, βλέπουν αρκετή κίνηση στα συνεργεία τους, επιβεβαιώνοντας την τάση που επικρατεί για την ανάγκη γρήγορου σέρβις σε όλη την Ευρώπη».

Αυτά πρέπει να τα διαβάζουν και να τα παίρνουν και υπ’ όψιν τους κάποιοι ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ που έχουν «πατώσει» με διάφορα τερτίπια τις τιμές τους, προσπαθώντας να κλέψουν τους πελάτες του διπλανού. Δεν σκέφτονται οι έρμοι, ότι έτσι τα δικά τους πόδια πριονίζουν και την επιβίωση του κλάδου τους, άρα και αυτών των ίδίων, αντιμάχονται.

Το μυαλό τους δεν βρίσκεται στο πως θα βελτιώσουν τις υπηρεσίες που παρέχουν στον πελάτη τους και στο πως θα κάνουν καλύτερα την δουλειά τους, αλλά στο με ποιά κουτοπονηριά θα ρίξουν περισσότερο την τιμή του τεχνικού ελέγχου, ώστε να «κλείσουν» το μαγαζί του ανταγωνιστή τους.

Επισκέψεις 61

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *