Ταξί – Τρία χρόνια παράταση στο όριο ηλικίας με το νέο νομοσχέδιο

Με διάταξη του νέου νομοσχεδίου για τις μεταφορές που κατατέθηκε στις 8/3 στην βουλή, δίδεται η πολυπόθητη από τους ιδιοκτήτες ταξί παράταση του ορίου ηλικίας των Ε.Δ.Χ. κατά τρία χρόνια.

Συγκεκριμένα με το άρθρο 4 παράγραφος 5, «αναστέλλεται η ισχύς των περιπτώσεων α και β της παραγράφου 5 του άρθρου 89 του νόμου 4070/2012 για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών με αναδρομική ισχύ δύο (2) ετών».

Η παράγραφος 5 του άρθρου 89 του 4070/2012 όριζε ότι

5.α. Όσα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ΤΑΞΙ έχουν έδρα τις ενιαίες διοικητικές μονάδες των υποπεριπτώσεων αα΄ και ββ΄ της περιπτώσεως β΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 83 (σ.σ. περιφέρεια Αττικής εκτός Περιφερειακής Ενότητας νήσων και Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης εκτός των δήμων Βόλβης, Λαγκαδά και Χαλκηδόνος), αποσύρονται από την με τη συμπλήρωση δεκαπέντε (15) ετών, αν έχουν κυβισμό μηχανής μέχρι 1.950 κυβικά εκατοστά και με τη συμπλήρωση δεκαοκτώ (18) ετών, αν έχουν κυβισμό μηχανής 1.950 κυβικά εκατοστά και άνω.
β. Όσα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ΤΑΞΙ έχουν έδρα εκτός των ενιαίων διοικητικών μονάδων της ανωτέρω περιπτώσεως α΄ της παρούσας παραγράφου, αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση είκοσι (20) ετών. Τα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ΤΑΞΙ που έχουν έδρα διοικητικές μονάδες με πληθυσμό λιγότερο από 3.000 κατοίκους, αποσύρονται από την κυκλοφορία με τη συμπλήρωση είκοσι τεσσάρων (24) ετών.

Επομένως, με βάση το νέο νομοσχέδιο, τα ταξί της Αττικής και της Θεσσαλονίκης αποσύρονται από την κυκλοφορία μετά την συμπλήρωση 18 ετών αν έχουν μηχανή μέχρι 1950 κυβ. εκατοστά και μετά την συμπλήρωση 21 χρόνων αν έχουν μηχανή μεγαλύτερη των 1950 κυβ. εκατοστών.

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση, πρόκειται για μια απόφαση που παίρνεται από την κυβέρνηση λόγω «της ανάγκης στήριξης των επαγγελματικών οδηγών Ε.Δ.Χ. ταξί αυτοκινήτων λόγω της οικονομικής κρίσης».

Βέβαια, είναι περίεργο που η απόφαση αυτή λαμβάνεται το 2018, που σύμφωνα με την ίδια κυβέρνηση είναι η χρονιά εξόδου από την κρίση.

Επίσης είναι αυτονόητο ότι η παράταση κυκλοφορίας των γερασμένων πετρελαιοκίνητων και κατά κανόνα κακοσυντηρημένων (λόγω πάλι της οικονομικής κρίσης!) ταξί, στις μεγάλες πόλεις, θα επιβαρύνει σε σημαντικό βαθμό το .

Η ισχύς της παράτασης του ορίου ηλικίας εννοείται ότι θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται, όταν το νομοσχέδιο ψηφισθεί και δημοσιευθεί ο νόμος στην εφημερίδα της κυβέρνησης.

 

Επισκέψεις 5.189

1 thought on “Ταξί – Τρία χρόνια παράταση στο όριο ηλικίας με το νέο νομοσχέδιο

  1. Πρεπει στα συναιτερικα ταξι 50% ο καθε συναιτερος να εχει το δικο του οχημα κοινες μονο οι πινακιδες που θα τοποθετουνται σε ειδικο πλαισιο ..το ταξι που εχει βαρδια εχει τις πινακιδες και το αλλο μισο ειναι παρκαρισμενο χωρις πινακιδες εχοντας τα ειδικα πλαισια πινακιδας που διχνει για τη προκειται..για να υσηχασουν οι συναιτεροι μεταξυ τους χρωσταει ο ενας δεν μπορει να αλαξει αμαξι την πληρωνει κι ο αλλος ..που στην ουσια δεν ειναι συνεταιροι απλα εχουν κοινη διαχιριση οχηματος αφου οκαθενας εχει το δικο του ΑΦΜ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *