Τέλος στην συζήτηση για την αύξηση του ορίου ταχύτητας στις εθνικές οδούς

Στις ανακοινώσεις που έκανε πρόσφατα ο υπουργός Μεταφορών κ. Σπίρτζης, σχετικά με τις αλλαγές που επιφέρει το νέο νομοσχέδιο για τις μεταφορές και στον Κ.Ο.Κ., είχε προαναγγείλει και το ανέβασμα του ορίου ταχύτητας στις εθνικές οδούς στα 150 χλμ/ώρα.

Τώρα όμως με νεότερες δηλώσεις του παίρνει πίσω αυτήν την προαναγγελία.

«Ήταν μια εισήγηση που τέθηκε στη διαβούλευση από τους ειδικούς. Μας έφεραν τα επιχειρήματά τους και αποσύρθηκε. Δεν έχουμε δογματισμούς, θα μείνει στο όριο των 130χλμ/ώρα» δήλωσε σχετικά ο κ. Σπίρτζης.

Βάζει έτσι τέλος στις πολύπλευρες συζητήσεις για το θέμα καθώς και στις ανησυχίες κάποιας μερίδας των «ειδικών», ότι ή αύξηση του ορίου ταχύτητας θα επέφερε μείωση της οδικής ασφάλειας.

Σε σχετικό άρθρο στο in.gr, παρουσιάζεται το τι ισχύει στις ευρωπαϊκές χώρες γιατα όρια ταχύτητας στις εθνικές οδούς.

Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης εφαρμόζεται το όριο που έχει και η Ελλάδα, τα 130 χιλιόμετρα ανά ώρα. Μικρότερο είναι το όριο (120χλμ/ώρα) σε Βέλγιο, Ελβετία, Ιρλανδία, Ισπανία, Πορτογαλία, Φινλανδία, ενώ Βουλγαρία και Πολωνία έχουν το μεγαλύτερο όριο, στα 140 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Τα μικρότερα όρια ταχύτητας εφαρμόζονται στη Λετονία με 90 χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ ακολουθούν Κύπρος και Νορβηγία με 100 χλμ/ώρα.

Η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που δεν υπάρχει καθορισμένο όριο ταχύτητας είναι η Γερμανία, ωστόσο εκεί ο νόμος ορίζει ως «προτεινόμενη ανώτερη ταχύτητα τα 130 χλμ/ώρα».

Επισκέψεις 125

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *